torstai 30. toukokuuta 2013

Ohops, ostin (toisen) hääpuvun

Kävin tänään Helsingissä Lovebirds-hääpukuliikkeessä. Se on käytettyjen hääpukujen liike, joka on perustettu nyt toukokuussa. Ja ohops, OSTIN (toisen) hääpuvun! *nolo*

Alun perin aikomukseni oli välttää kaikkia hääpukuliikkeitä, koska alan hyperventiloida ahdistuksesta, kun vain kävelenkin pelkän näyteikkunan ohi. Toiset naiset puhkuvat innosta, kun pääsevät sovittelemaan hääpukuja, mutta minua vain ahdistaa. Prinsessahörhelöt ja muut juhlavat vaatteet eivät ole yhtään mun juttuni. Pienenä idolini olivat Röllipeikko ja Pikku-Myy, ja sellainen on luonteenikin ;)

Tilasin Kiinasta ensimmäisen hääpukuni. Se saapui toissapäivänä ja oli pettymys, koska se ei lainkaan imartele mun piirteitäni. Laatu on loistava, eli ei ole mitään nokankoputtamista sen suhteen. Malli ei vain sovi minulle (kaikki huomio keskittyy vatsanseutuun), enkä tunne oloani nätiksi :( Olen tosi pettynyt, koska mekossa on paljon upeita elementtejä ja kirjailu on kaunis.

Ajattelin, että käyn edes katsomassa muita vaihtoehtoja, jotta tiedän, olenko vain tyyppi, jolle ei ylipäätään sovi hääpuvut vai onko ongelma ainoastaan tilaamassani mekossa.

No MULLE SOPI KAIKKI HÄÄPUVUT, joita sovitin :D Siis tykkäsin niistä KAIKISTA! Haha, siinäpäs sain nenilleni. Ensin valittelin myyjälle, miten "en ole hääpukuihminen" ja sitten ne kaikki olikin mun mielestä tosi hyviä.

Mikä parasta, ostin sieltä juuri sellaisen hääpuvun, josta olin sanonut, että sellaista EN AINAKAAN HALUA.

Ei voi kuin nauraa :D Nyt pitää sitten pistää Kiina-kolttu myyntiin jollekulle, jolle se sopii paremmin.

Tätä EN ostanut, mutta se on kyllä nätti.

1 kommentti:

  1. Anonyymi08:52

    Eikö joku viisas kerran sanonut, että kyllä sen oman puvun sitten tunnistaa, kun sovittaa sitä päälle. Olisit vaan heti uskonut ;)

    VastaaPoista